2 listopada 2016

Halloweenowe nakrycie stołu

Już po Halloween. Jak udały się Wasze imprezy?
Dla spóźnialskich, a szukających inspiracji na przyszły roku, prezentuję moje szybkie pomysły na ten dyniowo-potworkowy wieczór

Różne kształty na szklankach czy słomkach pozwolą na szybką identyfikację własnego drinka na imprezie Do oznaczenia szklanek można użyć np. żelowych ozdób (w tym przypadku wykorzystałam wydruki, które doczepiłam na gorący klej - później szybko odchodzi od szklanki i jej nie niszczy). Podobnie rzecz ma się z kolorową obręczą na szklance.
Czarny stół potęguje mroczność tego wieczoru. Zamiast tradycyjnego nakrycia obrusem, użyłam starej szerokiej koronki (jeszcze z czasów po mojej Babci), która posłużyła jako coś w rodzaju wąskiego przekątnika. 

Udanego pohalloweenowego inspirowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz