7 grudnia 2016

Stroiki świąteczne

Dziś troszkę inspiracji do przygotowania własnoręcznie robionych stroików. Udanego tworzenia :-)

Choinka a'la Grinch
W doniczce zagipsowana została gąbka florystyczna sucha, do której wbite zostały gałązki żywej choinki, owinięte drutem, aby utworzyć stożek w charakterystycznym ukośnym kształcie. Pod mchem ukryty jest włącznik światełek led, którymi została owinięta cała choinka. Ozdoby są kwestią gustu. Taka choineczka ma około 50 - 60 cm wysokości i świetnie wygląda przed drzwiami mieszkania czy domu.


Świąteczne doniczki w rozmiarze mini mini
Doniczki są naprawdę mini. Mniejsza nie ma nawet 5 cm wysokości. Do środka wkleiłam stary stroik świąteczny do ozdoby świeczki. Całość udekorowałam szyszką i dokleiłam na doniczkę wstążkę w świątecznym motywie. I tak powstał komplecik dwóch doniczek.



Duża szyszka z gwiazdą betlejemską
Średniej wielkości doniczkę wypchałam sztywnym workiem jutowym. Na górę przykleiłam ciepłym klejem dużą szyszkę (wcześniej została spryskana lakierem w spray'u). Szyszkę udekorowałam złotymi kuleczkami i dodałam ozdoby typu gwiazda czy sznurek. Doniczkę okleiłam dodatkowo koronką. I gotowe :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz