7 lutego 2017

Walentynkowe świece

Walentynki tuż tuż! Warto więc pomyśleć o zaskoczeniu naszych drugich połówek jakimś miłym gestem. Być może wspólną i romantyczną kolacją. Tworząc niesamowity klimat, warto zadbać o dekoracje. Dziś przedstawiam bardzo proste inspiracje z wykorzystaniem głównie świec i konfetti z serduszek, o których pisałam tutaj.

Ozdobny talerz
Metalowy talerz w jasnym kolorze (Ikea) wyłożyłam zwykłymi świeczkami typu tealight  i udekorowałam wcześniej wyciętymi serduszkami. Serduszka wycięte zostały za pomocą wykrawacza do papieru.


Tealighty z serduszkową obrączką 
Tealighty wyciągnęłam ze srebrnych opakowań i najpierw okleiłam wokoło cieniutką wstążką, do której dokleiłam na ciepły klej mini serduszka (dość gęsto, aby nie było widać wstążki). Pamiętajmy, że taką świeczkę dobrze włożyć do jakiegoś naczynia, np. przeźroczystego szklanego, żeby nie spaliła nam stołu i innych dekoracji.



Okrągła świeca z akcentem serduszkowym 
Serduszka naklejone zostały na cieniutki drucik florystyczny, dzięki czemu lepiej się trzymają świeczki. Sam drucik wbiłam przy knocie i od spodu świeczki. Całość dopełniłam czerwoną kokardką. 


Duża biała świeca
Podobnie jak w dekoracji wyżej, zastosowałam drucik jako stelaż dla serduszek.


Komplet świec z serduszkowym akcentem

Świece zakupione w Tesco, po wyciągnięciu z foliowego opakowania, ułożone są w kartonikowej podstawce. Tą właśnie okleiłam wstążką a'la worek jutowy i ozdobiłam na dole czerwonym akcentem. Całość udekorowałam styropianowymi serduszkami. Skoro walentynki to serduszka królują:-)


Pięć prostych pomysłów, które nawet najmniej zdolna manualnie osoba będzie sama w stanie wykonać. Najważniejsze jest jednak to, że robimy to dla bliskiej naszemu sercu osobie, która z pewnością doceni taki miły gest :-)
Powodzenia w dekorowaniu walentynkowych stołów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz